Rezi Vártúra

Leírás

XXXII. Rezi Vártúra

Péntek

Megérkezünk Rezi-denciába elfoglaljuk kényelmese szállásunkat a faházakban és pihenünk egy jót a friss levegőn, hogy holnap energikusan vágjunk neki a vártúrának.

Szombat

Indulunk a Vártúrára. 32 éve, minden évben megrendezésre kerül e vidám túravetélkedő, mely a Rezi Vár Tanösvény útvonalán vezeti fel a túrázókat a rezi várhoz úgy, hogy közben különféle szellemi és ügyességi feladatokat kell megoldani. A célhoz érve a pihenésé a főszerep, no és elmaradhatatlan ilyenkor a bográcsozás illetve sütkérezés. De lesz solymász és történelmi bajvívó bemutató is.
Regisztrálunk, hogy részt vehessünk egy izgalmas vetélkedőn. A csapatokat az Általános Iskola elől indítják útjára 5 percenként, miután megkapták menetlevelüket. A csapatok a kijelölt útvonal állomásain szellemi és ügyességi feladatok megoldására adott pontszámokkal jutnak tovább míg fel nem érnek a várkertbe. A csapatverseny eredményhirdetése 14:00-kor lesz. Majd este ismét hazatérés Rezi-denciába.

Vasárnap

Ugyan tegnap kellemesen elfáradtunk, de kényelmes faházunkban kipihentük magunkat. És reggelizés után frissen és tele kalandvággyal nekivágunk a Balaton felvidék felfedezésének. Felmegyünk a Szent-György hegyre, onnan nézünk szerteszét, mert van ám látnivaló, nagyon csodás. Ez jó lesz bemelegítésnek, met innen folytatjuk utunkat és meghódítunk még egy várat, a Szigligeti várat. Elképzelhető, hogy ekkora már jól esne valami harapni való ezért meglátogatjuk szigligeti strandon található messze földön híres lángossütőt. Ezután irány Badacsony! A legmagasabb kihívás, amikor ezt is teljesítettük akkor érezzük, hogy lélekben feltöltődtünk és testben kellemesen elfáradtunk. Ilyenkor jól eshet egy pohár badacsonyi bor (vagy kettő) kinek hogy. Feltöltődve, indulunk haza.